Tant Yllka

Jag har blivit tant Yllka. Min kusin har fått en liten bebis som är världens sötaste lilla fis!

På tal om barn så har jag den senaste tiden börjat drömma underliga drömmar.
Jag drömmer om att jag har ett litet barn i min famn, det är ingen som säger att det är mitt, inget som antyder på att det ska vara mitt men jag vet att det är det. I drömmen får jag så starka känslor för det här barnet att jag aldrig vill vara ifrån det.
När jag sedan vaknar känner jag alltid enorm saknad efter det. Det är alltid samma bebis och jag återkommer alltid tillbaka till samma dröm.
Men tur att det bara är en dröm för att skaffa barn känns vääldigt långt borta just nu.


Kommentarer
Postat av: Flaka

Hej min fina kusin, ja saknar dig!

2010-04-20 @ 22:28:52
URL: http://flakad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0