klack klack


Personligen älskar jag hööga klackskor. Verkligen ursnyggt!! De kan lyfta fram en outfit från att vara halvsnygg till döläcker.

 Men jag kan faktiskt inte förstå charmen med skyhöga skor som dessa!Det är ju inte bara under hälen de är höga as you can see. Hur ska man kunna balansera sig fram liksom.. Snacka om att ha trötta fötter efter en hel kväll med såna.

Verkar som att skorna bara blir högre, högre än någonsin. Nej, dessa föll jag inte för och inte gjorde Ida det heller (var tvungen att plåga idas ena fot med denna groteska skorn för att få mig en bild)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det som är så snyggt när klacken är skyhög ! om klacken är ca.5 cm hög är det inget fint alls! det ser bara fumt och fult ut :S

2010-04-18 @ 17:59:18
Postat av: Ida

Jag håller med Yllka fruktansvärt hög klack o inte va den vare sig snygg eller bekväm :P

2010-04-19 @ 00:00:20
Postat av: Rickard

Coolt att Converse börjat med klackskor ;)

2010-04-19 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0