Hej bloggen! haha (skrattframkallande ju)

Testing testing..

detta är mitt första blogginlägg. Har länge velat skriva men ångrat mig lika fort. Det jag ska göra nu är att testa och känna efter hur det känns att skriva på detta sättet. Men hur roligt kommer det vara att läsa min blogg egentligen?? Förmodligen inte så kul, därför kommer jag göra det för min egna skull, take it or leave it. So lets start:

I brist på fantasi börjar jag med det klassiska "idag-har-jag", shoppat. Det som är intressant är att ja handlat jeans för första gången på 5 år! Ibland får jag bara för mig vissa saker angående mig själv. Det kan vara att ja bestämmer mig för att inte gilla någon speciell maträtt, att mitt hår är slitet trots att det iinte är det eller att jag inte har "jeansben" eller "jeansrumpa". Så i 5 år har jag strosat runt i leggings av olika slag. lack leggings, jeansleggins osv.
Vet itne vad som hände idag. Gick in på sisters, jeansstället fångade min uppmärksamhet  och sekunden efter stog jag i provrummet i världens snyggaste jeans! Säger bara :hädanefter ska ja börja ha på mig jeans..wow, tog mig 5 år att komma fram till det.

Nu måste jag käka innan jag svälterihjäl! hare gott


Kommentarer
Postat av: GISSA VEM

Orka inte ha bild!!!



///



M

2010-04-16 @ 23:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0