handlingsförlamad

jag och punti

Just det, jag känner mig helt handlingsförlamad. Jag har en stor hemtenta att lämna in i slutet av den här veckan och jag har inte ens börjat. Inte ens lite, inte ens en rad har jag skrivit. Jag känner hur paniken gror och blir allt större. Den kommer snart ta över mig. Det kanske är det som krävs för att jag äntligen ska ta tag i det.

Just nu kan jag inte tänka på annat än summer 2010 som närmar sig med stormsteg! Har mycket att se fram emot och är mycket förväntansfull- både till smått och stort.

Till dess är jag handlingsförlamad.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen, där är ju jag...Har du börjat blogga?! Vad roligt!!

2010-04-20 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0