Ny dag

Jag har inget emot att bli väckt på vardagarna då man ändå ska upp tidigt, men det absolut värsta som finns är att bli väckt på morgonen en LÖRDAG!! Syster och hennes pöjk är på besök. Igår somnade alla mycket tidigare än mig. Jag kom i säng runt halv tre tiden..så idag vid halv åtta eller låt mig istället skriva 7.30 (för det svider mycket mer) hör jag hur dom donar och håller på utanför mitt rum!! Jag anstränger mig hårt för att försöka koppla bort störande ljud och moment men är för irriterad för att kunna somna om igen! Hopplöst.
Nu vill jag gå ut och springa men både mamma och min syster har gått ut för att promenera..dom donnorna! Problemet är att pojken, som är 9 år, är kvar hemma med mig och min fråga lyder: är han tillräckligt stor för att lämnas ensam hemma en stund om jag går ut och springer??? jag har glömt hur gammal man ska vara för att kunna va ensam hemma, en liten stund. Är väl lika bra att jag väntar tills de kommer hem. Eller så borde jag kanske gå ut i ren protest..för att ge igen! Jag är så irriterad.

Kommentarer
Postat av: edson

hahahahahaha, älskar redan din blogg. :)

2010-04-17 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0